Sunday, January 27, 2008

Pek Baru Adunan Serbuk Dadih Segera Pak Teh Food


Pelanggan yang budiman,

Kami ingin mengucapkan terima kasih di atas sokongan para pelanggan yang telah mencuba dan menyokong produk kami. Sambutan yang diterima amat menggalakkan dan pada masa ini produk ini telah dipasarkan di lebih 100 buah kedai dan pasaraya di seluruh Semenanjung Malaysia dan Sarawak.

Sukacita dimaklumkan bahawa Pek Adunan Serbuk Dadih Segera keluaran Pak Teh Food Enterprise telah diperkemaskan lagi dengan 'new look and feel' selaras dengan hasrat kami meningkatkan lagi kualiti dan kepuasan pelanggan.

Kami amat mengalu-alukan maklumbalas dan cadangan para pelanggan. Pada masa ini kami sedang di dalam peringkat akhir di dalam mengeluarkan Pek Parti Adunan Serbuk Dadih Segera yang mana lebih besar dan ekonomi bagi para pelanggan yang berhasrat menghidangkan Dadih Pak Teh untuk Parti, Kenduri, Majlis Perkahwinan dan lain-lain acara.

Semoga tuan puan berpuashati dengan produk-produk keluaran Pak Teh Food Enterprise.

Sekian, terima kasih.

3 comments:

boxhousestudio said...

assalamualaikum selampitz

kak dah terima...terima kasih ya...tapi hari tu...kak tak perasan gas kat umah habis...kak bukak ikut aturan suma...kak cuba masuk microwave...ingat-ingat boleh buat camtu...kira nak ngetest power la...tapi sebab tak pandai mengagak...experiment kak tak jadi...adeh...leh tak selampitz hantar lagi sekali tapi kali ni biar la akak bayar k...
tak ada rezeki anak akak agaknya waktu tu...hajat nak bawak ke asrama bagi dia makan..waktu tu memang rushing dan tak sempat nak gi belas gas lagi....

apa apa pun tq ya
susah payah untuk akak

salam ukhuwah
kak tun
http://boxhousestudio.fotopages.com

admin said...

assalamualaikum

saya ternampak produk dadih ni kat lelong. tapi tak boleh pula nak bid utk beli. igt nak cuba. macam menarik je...

kat area selangor/kajang tak ada jual? tak mau try market kat area ni? =)

selampitz said...

Assalamualaikum.

Maaf kerana lewat reply. Ada busy sikit.

Insya-Allah, saya akan poskan yang baru kepada K. Tun dalam minggu ini.

kepada langkahbaru,

produk kami masih belum memasuki pasaran di kajang/selangor. Sekiranya berminat, kami akan hantar melalui pos. Untuk 2 kotak, saya tawarkan RM10 sahaja termasuk kos pos.

Sila e-melkan nama, alamat dan pilihan perisa yang dikehendaki ke pakteh@selampitz.com. Harap dapat bank-in ke akaun Maybank No: 562441801682 atas nama Pak Teh Food Enterprise dan maklumkan kepada saya setelah dibank-in.

Sekian, terima kasih.